Τεχνολογία

Το YouTube παίρνει δραστικά μέτρα κατά των χρηστών ad blocker

H μάχη του Youtube κατά των προγραμμάτων αποκλεισμού διαφημίσεων στην πλατφόρμα ξεκίνησε το περασμένο καλοκαίρι. Toν Ιούνιο, έκανε γνωστό πως διεξήγαγε ένα “μικρό πείραμα” παγκοσμίως που προέτρεψε ένα μικρό υποσύνολο ανθρώπων που χρησιμοποιούν ad blocker να το απενεργοποιήσουν προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο της πλατφόρμας.
Πλέον, η κίνηση αυτή δεν είναι ένα “μικρό πείραμα”, με τον υπεύθυνο επικοινωνίας του YouTube, Christopher Lawton, να ανακοινώνει πως ξεκινά μια παγκόσμια προσπάθεια για να καταπολεμήσει τη χρήση ad blocker και να ενθαρρύνει τους χρήστες είτε να επιτρέπουν διαφημίσεις είτε, εάν δε θέλουν διαφημίσεις, να πληρώνουν για το YouTube Premium.
Όταν πετύχετε τον αποκλεισμό ad blocker του YouTube, θα δείτε ένα μήνυμα που, μεταξύ άλλων, λέει πως “η αναπαραγωγή βίντεο είναι αποκλεισμένη εκτός εάν το YouTube επιτρέπεται στη λίστα ή το πρόγραμμα ad blocker είναι απενεργοποιημένο”.
Aπό τη στιγμή αυτή σας δίνονται δύο επιλογές. Είτε να επιτρέψετε διαφημίσεις ή να δοκιμάσετε το YouTube Premium.
Σύμφωνα με τον Lawton, η χρήση προγραμμάτων αποκλεισμού διαφημίσεων παραβιάζει τους όρους παροχής υπηρεσιών της πλατφόρμας. «Οι διαφημίσεις υποστηρίζουν ένα ποικίλο οικοσύστημα δημιουργών παγκοσμίως και επιτρέπουν σε δισεκατομμύρια άτομα να έχουν πρόσβαση στο αγαπημένο τους περιεχόμενο στο YouTube», είπε.

Upsite GR

Έρευνα & Ψυχαγωγία

Σχετικά Άρθρα

Back to top button