Τεχνολογία

Διαφήμιση της Samsung πιέζει την Apple να υιοθετήσει το RCS

Η Samsung στέκεται πλάι στη Google στην προσπάθειά της να πείσει την Apple να υιοθετήσει το πρότυπο Rich Communication Services (RCS) ανταλλαγής μηνυμάτων που προωθεί η δεύτερη.
Σε μια σύντομη διαφήμιση με αέρα από τον καταδικασμένο έρωτα του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας, δύο επαφές συνομιλούν στα smartphone τους.
Η Ιουλιέτα είναι το iPhone και οι γονείς της (δηλαδή η Apple) δεν την αφήνουν να υιοθετήσει το RCS. “Τι τους κάναμε εμείς οι πράσινοι;”, αναρωτιέται το Android Ρωμαίος. “Και κυριολεκτικά όλοι θέλουν να είμαστε μαζί. Ουφ”, απαντά η Ιουλιέτα.
«Οι πράσινες φυσαλίδες και οι μπλε φυσαλίδες θέλουν να είναι μαζί» γράφει η Samsung στον τίτλο της διαφήμισης και συμπεριλαμβάνει την ετικέτα “Help Apple #GetTheMessage” και το hashtag που χρησιμοποιεί η Google για την καμπάνια RCS της.

Η Google προσπαθεί να πείσει την Apple να υιοθετήσει το RCS εδώ και αρκετά χρόνια χρησιμοποιώντας διαφημίσεις, διαφημιστικές πινακίδες, ιστότοπους, καμπάνιες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα, αλλά χωρίς επιτυχία.
Το RCS, ή Rich Communication Services, είναι ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας που σχεδιάστηκε και υιοθετήθηκε από την Google. Η Apple από την πλευρά της συνεχίζει να υποστηρίζει το παλαιότερο πρωτόκολλο SMS. H Google υποστηρίζει, λοιπόν, ότι η Apple είναι υπεύθυνη για όλα τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες Android και ‌iPhone‌ στέλνοντας μηνύματα μεταξύ τους, όπως η έλλειψη κρυπτογράφησης, οι κατεστραμμένες ομαδικές συνομιλίες, οι εικόνες και τα βίντεο με pixel και οι πράσινες bubbles.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Apple, Tim Cook, τον Σεπτέμβριο του 2022 είπε ότι το RCS δεν αποτελεί προτεραιότητα για την Apple και ότι δεν είναι μια δυνατότητα που ζητούν οι χρήστες του iPhone.

Upsite GR

Έρευνα & Ψυχαγωγία

Σχετικά Άρθρα

Back to top button