Οικονομία

Στα 153 εκατ. ο τζίρος των online σούπερ μάρκετ το πρώτο εξάμηνο

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, ο κύκλος εργασιών των ηλεκτρονικών καναλιών των σούπερ μάρκετ ενισχύθηκε κατά 15%, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι παίκτες του delivery με δικές τους αποθήκες.Μεγάλη άνθηση το πρώτο εξάμηνο γνώρισε ο κλάδος των ηλεκτρονικών καναλιών των σούπερ μάρκετ, με τους καταναλωτές να δείχνουν ότι έχουν αλλάξει συνήθειες μετά την πανδημία και συνεχίζουν να επιλέγουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα για την πραγματοποίηση των αγορών τους.Όπως αναφέρουν τα στοιχεία της Convert Group, ο τζίρος των online super market ενισχύθηκε κατά 15% στο πρώτο μισό του 2023, φτάνοντας τα 153 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Στα μεγέθη αυτά δεν περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών ήταν: +32% σε προϊόντα για κατοικίδια, +21% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +13% σε ποτά και αναψυκτικά, +12% σε βρεφικά είδη, +12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +12% σε φρέσκα τρόφιμα, +11% σε είδη αρτοποιίας, +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, +6% σε συσκευασμένα τρόφιμα, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 9%.Η Τρίτη αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Δευτέρα, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,5%.

Upsite GR

Έρευνα & Ψυχαγωγία

Σχετικά Άρθρα

Back to top button