Οικονομία

Περίπου 8 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν τις έξυπνες θυρίδες παραδόσεων

Η έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου που συνεχίζει ανοδικά και οι επενδύσεις στις λεγόμενες «έξυπνες» θυρίδες, έρχονται να αλλάξουν σταδιακά την αγορά των ταχυμεταφορών.Οι έξυπνες θυρίδες (smart lockers) συνιστούν το μέλλον των ταχυμεταφορών και αρχίζουν να αποτελούν την εναλλακτική των εταιρειών που επενδύουν στον νέο τρόπο παράδοσης τοποθετώντας smart lockers σε όλη την χώρα με έμφαση πλέον και στην περιφέρεια.Κερδίζοντας συνεχώς έδαφος στην ελληνική αγορά, τα smart lockers ενισχύουν τις επενδύσεις των εταιρειών, καθώς πρόκειται για μία λύση έγκαιρης παράδοσης και παραλαβής προϊόντων για το on line λιανεμπόριο. Πλέον οι καταναλωτές απελευθερώνονται από την αναμονή της παραλαβής της παραγγελίας τους. Δεν δεσμεύονται για την ώρα που θα πρέπει να είναι στο σπίτι για να παραλάβουν το δέμα τους, αλλά μπορούν οι ίδιοι να το κάνουν από τα smart lockers 24 ώρες το 24ωρο.Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό της εταιρείας BOX NOW, είναι συντριπτικό το ποσοστό αυτών που γνωρίζουν τις νέες υπηρεσίες παράδοσης παραλαβής μέσω lockers καθώς φτάνει το 89%. Ανοδικά κινήθηκαν και τα ποσοστά εκείνων που χρησιμοποιούν έξυπνες θυρίδες καθώς από το 73% του Απριλίου (7% εβδομαδιαία, 26% μηνιαία, και 40% 1 με 3 φορές το χρόνο) έχει φτάσει στο 78% τον Δεκέμβριο του 2023 (9% εβδομαδιαία, 35% μηνιαία, και 34% 1 με 3 φορές το χρόνο).Αυτή η εξέλιξη πυροδοτείται και από την έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην χώρα μας . Σήμερα, 8 στους 10 Έλληνες αγοράζουν ηλεκτρονικά και οι επενδύσεις στις λεγόμενες «έξυπνες» θυρίδες, έρχονται να αλλάξουν σταδιακά την αγορά των ταχυμεταφορών ενώ πλέον υπάρχουν στην χώρα μας εταιρείες που κάνουν παραδόσεις μόνο μέσα από smart lockers.Η νέα πραγματικότητα δημιουργήθηκε, εν πολλοίς, κατά την covid εποχή και οι δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία εξακολουθούν να επηρεάζουν τις προτιμήσεις των Ελλήνων σχετικά με τις αγορές τους. Αγοράζουν από το διαδίκτυο, παραλαμβάνουν στο σπίτι, στο locker της γειτονιάς τους ή σε εναλλακτικά σημεία.Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, περισσότεροι από 2 στους 3 (71%) Έλληνες έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online αγορά το πρώτο 6μηνο του 2023. Το ποσοστό αυτό είναι αυξημένο κατά 5% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, όταν το 68% των Ελλήνων έκανε online τις αγορές του.Μάλιστα, το e-commerce αφορά, καθημερινά, όλο και περισσότερο και τις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, τάση που καταγράφηκε κυρίως στη διάρκεια της πανδημίας.Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Focus Bari, το ποσοστό των Ελλήνων, ηλικίας 55-64 ετών, που αγοράζουν από το Διαδίκτυο, φτάνει πλέον στο 59%, αυξημένο κατά 8% μεταξύ 1ου τριμήνου 2022 και 1ου τριμήνου 2023, ενώ στις ηλικίες 45 έως 54 ετών η διείσδυση του e-commerce είναι 76%, έχοντας αυξηθεί κατά 9%.

Upsite GR

Έρευνα & Ψυχαγωγία

Σχετικά Άρθρα

Back to top button