Οικονομία

Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών: Δωρεάν διάθεση ψηφιακής υπογραφής

«Πρώτο το ΕΕΑ ψηφιοποίησε πλήρως τις υπηρεσίες που παρέχει προς τα μέλη του ενώ το σύνολο των δράσεων του στοχεύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων», τόνισε ο πρόεδρος του ΕΕΑ.Ξεκίνησε η δωρεάν διάθεση της ψηφιακής υπογραφής από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, στα μέλη του.«Πρώτο το ΕΕΑ ψηφιοποίησε πλήρως τις υπηρεσίες που παρέχει προς τα μέλη του ενώ το σύνολο των δράσεων του στοχεύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, προς όφελος της ελληνικής οικονομίας. Τώρα ήρθε η ώρα να διαθέσει αυτό το πολύτιμο «εργαλείο», την ψηφιακή υπογραφή. Ήδη έχουμε δεχθεί τις πρώτες αιτήσεις. Τα πλεονεκτήματα για όσους την αποκτήσουν είναι πολλά, όπως η νομική της ισχύ που είναι ισοδύναμη με την ιδιόχειρη υπογραφή, η μείωση του κόστους, η εξοικονόμηση χρόνου ανταλλαγής εγγράφων, η κατάργηση της «φυσικής αρχειοθέτησης», η διασυνοριακή της ισχύ που ενισχύει σημαντικά την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, η δυνατότητα συμμετοχής σε ανοικτούς διαγωνισμούς του Ελληνικού Δημοσίου και πολλά άλλα. Το μέλλον είναι εδώ και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών συνεχίζει να πρωτοστατεί», τονίζει σε δήλωση του ο πρόεδρος του ΕΕΑ, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου.Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου η επιχείρηση-μέλος του επιμελητηρίου να δικαιούται τη δημιουργία αίτησης έκδοσης προηγμένης ψηφιακής υπογραφής, είναι οι κάτωθι:Να είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο Γ.Ε.ΜΗ.Να είναι κεφαλαιουχική, δηλαδή η νομική της μορφή να είναι Ανώνυμη Εταιρία (Α.Ε.), Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (ΙΚΕ).Η ψηφιακή υπογραφή που παρέχεται από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και τα λοιπά Επιμελητήρια είναι Remote Signing (απομακρυσμένης διαχείρισης – άυλη) και η απόκτησή της γίνεται πανεύκολα με αίτηση μέσω του κεντρικού ιστοτόπου του Γ.Ε.ΜΗ.Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη, (ψηφιακά ή απομακρυσμένα), η ολοκλήρωση της έκδοσης είναι άμεση.Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής ΕγγράφουΑναλυτικά, η διαδικασία δημιουργίας αίτησης συνίσταται στα παρακάτω βήματα:Είσοδος της επιχείρησης στο σύστημα services.businessportal.gr με τους κωδικούς Γ.Ε.ΜΗ. που διαθέτει.Επιλογή από το μενού για «Διάθεση ψηφιακής υπογραφής».Υποβολή ΑίτησηςΤαυτοποίηση Χρήστη (απομακρυσμένα ή με επιτόπου επίσκεψη στο Επιμελητήριο κατόπιν επιβεβαίωσης του ψηφιακού ραντεβού από την πλατφόρμα)Ολοκλήρωση αίτησης – Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής Σύνδεση στο ΓΕΜΗ και βασικές ενέργειεςΗ επιχείρηση μπορεί να προβεί στις εξής ενέργειες :Επιλογή Φυσικών Προσώπων για Διάθεση Ψηφιακής ΥπογραφήςΑίτημα Προσθήκης Νόμιμου ΕκπροσώπουΙστορικό Επιλογής Φυσικών ΠροσώπωνΙστορικό Αιτημάτων Προσθήκης ΕκπροσώπωνΝα δει τις Οδηγίες Χρήσης

Upsite GR

Έρευνα & Ψυχαγωγία

Σχετικά Άρθρα

Back to top button